Порядок оскарження

Доступ до публічної інформації

 

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

 

Адміністративне оскарження у сфері державної реєстрації


01 січня 2016 року набули чинності нові редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», якими запроваджено процедуру адміністративного оскарження рішень, дій або бездіяльності державного реєстратора до Міністерства юстиції України та його територіальних органів.
Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльність у сфері державної реєстрації бізнесу передбачено в статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а у сфері реєстрації речових прав передбачено в статті 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
У зв’язку з цим, Міністерством юстиції України та Головним територіальним управлінням юстиції у Хмельницькій області створені комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації та вже відбулись перші засідання.
До повноважень Міністерства юстиції України належить розгляд скарг у сфері реєстрації бізнесу на проведені державним реєстратором реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду) та у сфері реєстрації речових прав на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підстав рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір), крім того, на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України. Територіальний орган Міністерства юстиції України розглядає скарги у сфері реєстрації бізнесу на рішення (крім рішення, згідно з яким  проведено реєстраційну дію), у сфері реєстрації речових прав на рішення ( крім  рішення про державну реєстрацію прав), та, крім того, на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.
Оскаржити рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора до органів юстиції можна протягом 30 календарних дів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю. Крім того, днем подання скарги вважається день її фактичного отримання органами юстиції, а в разі надсилання скарги поштою – дата отримання відділенням поштового зв’язку  від скаржника поштового відправлення із  скаргою,  яка зазначена  відділенням поштового зв’язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті.
Законодавством визначені вимоги до оформлення скарги, зокрема, в сфері реєстрації бізнесу - частиною 5 статті 34 Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»,  в сфері реєстрації речових прав - частиною 5 статті 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
В разі подачі скарги представником скаржника до скарги додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або його копія, засвідчена в установленому  порядку.

 

Прочитано 6386 разів
zapitannia do vladi small

Анонси

Для підтримки і безпеки кам'янчан у надзвичайній ситуації створено ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Тут можна безкоштовно відпочити, зігрітися чи підзарядити гаджет навіть в умовах тривалої відсутності світла:
Ліцей №3 (вул. Панівецька, 11) - тел. 067 89 61 157, 097 960 60 54, 097 437 72 89
Ліцей №12 (Будівельників, 19) - 097 69 81 569, 067 594 84 05, 067 741 40 68
Ліцей №9 (Драгоманова, 12) - 067 38 43 927, 067 275 01 40, 097 414 59 36
ДНЗ №17 «Світлячок» (Довга, 3) - 097 57 96 110, 097 761 76 23, 096 646 94 97, 097 021 81 45
Ліцей №17 (Розвадовського, 8) - 097 71 82 919, 098 763 51 78, 097 430 47 97
Ліцей №6 (Молодіжна, 7) - 068 044 98 25, 096 574 61 28, 097 660 67 33
Ліцей №7 (Миколи Гордійчука, 27) - 067 38 42 936, 097 805 28 31, 097 430 47 65
Ліцей №14 (Героїв Небесної Сотні, 17) - 097 610 48 58, 097 900 27 60, 098 907 72 60

Прийом громадян

priyom gromadyan small

administr poslugi small

Електронна черга в ДНЗ

elcherga dnz small